Uwaga, zombie atakuje!

22:14

Choć horrorów zwykle unikam jak ognia, ostatnio skusiłam się na "World Waz Z" z Bradem Pittem w roli głównej. Przyznam, że sięgnęłam po tytuł dość niechętnie. I nie spodziewając dobrego widowiska. Jak duże było więc moje zaskoczenie...!


(Źródło: evidencemag.com)

Fabułę na pewno znacie: niezidentyfikowany, zabójczy wirus rozprzestrzenia się przez ugryzienie i przemienia zdrowych ludzi w zombie. Jego pochodzenie jest nieznane, a liczba zainfekowanych rośnie w zastraszającym tempie. Były pracownik ONZ Gerry Lane (Brad Pitt), stara się znaleźć sposób na powstrzymanie pandemii. Osamotniony na polu walki (niczym ostatni sprawiedliwy) usiłuje ustalić, co jest przyczyną ogólnoświatowej plagi, jednocześnie dbając o bezpieczeństwo własnej rodziny.

(Źródło: youtube.com)

Historie o zombie nigdy do mnie nie przemawiają (dlatego nie widziałam więcej niż 2-3 odcinków "The Walking Dead"). Tak już mam. Ale tym razem ani krwiożercze stwory mnie nie odstraszyły, ani dość absurdalna fabuła. Dobrnęłam do końca i przyznam nawet, że film był całkiem przyzwoity. Zresztą reżyser Marc Forster ma na swoim koncie kilka niezłych filmów (spośród tych, które już widziałam najbardziej podobał mi się thriller psychologiczny "Zostań" z Ryanem Goslingiem).

Nie jest to najwyższa półka (o nie!), ale solidny kawałek kina akcji i science-fiction, które w rezultacie okazuje się "zjadliwe" także dla sceptyków :)


(Źródła: tehfilmchair.com i fdb.pl)



You Might Also Like

0 komentarze