Konkurs z francuską komedią! Bilety na "Rozumiemy się bez słów"!

14:47

Konkursowe szaleństwo trwa! Masz ochotę na ciepłą, rodzinną komedię? Nic prostszego! Wystarczy odpowiedzieć na pytanie, by zgarnąć podwójne zaproszenie na przedpremierowy seans „Rozumiemy się bez słów”!

(Źródło: metronews.fr)

Francuska produkcja zdobyła moje serce momentalnie.
Od pierwszych sekund zwiastuna wiedziałam, że ten film MUSZĘ obejrzeć. Co mnie przekonało? Ogromne, bijące z ekranu ciepło, lekka forma, morze fajnych emocji oraz mądra myśl przewodnia.


(Źródła: europe1.fr i film.wp.pl)

O czym opowiada dzieło reżysera „Niewiernych”? O nastoletniej Pauli, która za namową nauczyciela muzyki, postanawia wziąć udział w konkursie wokalnym. Dziewczyna pochodzi z głuchoniemej rodziny i nie do końca wierzy w swój wielki talent. Co więcej – wygrana w plebiscycie wiąże się z przeprowadzką do Paryża, by w stolicy ćwiczyć śpiew w jednej z najlepszych szkół muzycznych. Czy podejmie wyzwanie? Czy rodzice nie staną na drodze do realizacji jej marzeń?

(Źródło: youtube.com)

Jeśli powyższy zaledwie urywek historii Pauli i jej rodziny spodobał Ci się tak bardzo jak mi, możesz odetchnąć z ulgą i zobaczyć „Rozumiemy się bez słów” przed premierą!
Wystarczy odpowiedzieć na pytanie:

Którego francuskiego aktora/aktorkę lubisz najbardziej?Odpowiedź uzasadnij.


Na Wasze zgłoszenia, zostawione w komentarzach pod wpisem, czekam do piątku 01.05 do godziny 18:00. Wyniki zostaną opublikowane wieczorem. Pamiętajcie o podawaniu imienia oraz adresu e-mail, abym mogła skontaktować się ze zwycięzcą. :)

Nagrodą jest podwójna wejściówka na „Rozumiemy się bez słów”. Seans w niedzielę 3.05 o godzinie 18:15 w Kinie Atlantic.

EDIT: Bilety otrzymuje Arkadiusz Kleniewski. Gratuluję!


Powodzenia! 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Uwielbiam Jeana Reno! Lubię go zarówno w poważnych kreacjach tj. ta kultowa z "Leona zawodowca", jak i tych komediowych - np.genialni "Goście goście" ;) To mój ulubiony francuski aktor, bo potrafi odnaleźć się w każdej roli, zagrać różnorodne postacie, no i odnosi wielki sukces w Hollywood!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego wszystkiego zapomniałem swojego maila ;p longin162@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. E_ch, Jean Reno jest moim ulubionym francuskim aktorem
    X _xx. Każdą swoją rolę gra z entuzjazmem i wigorem
    T_ ak! Przekonująca, a jednocześnie oryginalna każda jego filmowakreacja
    R_eno na ekranie to dla oka atrakcja
    A _ch! M.in. w „Leonie Zawodowcu” genialnie zagrał swą rolę.

    W_ ielki to aktor – na okrzyk zachwytu sobie pozwolę
    I _npirujący aktor, który gra role niełatwa do zagrania
    E_ch, Jean Renoma jednak talent niezwykłego wczuwania
    L _ekkość grania, cudowne wyczucie, wodzi widza na pokuszenie
    K_ażda jego rola jest jak marzenie
    I_nteligentny, ironiczny, dostojny
    energiczny, ale przy tym spokojny

    R_ eno potrafił w „Goście, goście” zagrać rycerza, dumnego, pewnego siebie
    E_ch i Ronina,, radzącego sobie w każdej potrzebie
    N _iesamowity talent aktorski, niezwykły głos.
    O_ tak, gdy oglądam Reno w akcji, staje mi na głowie włos.

    M_ ega Reno. Zadziwia mnie każda jego kolejna kreacja
    O tak! Reno dla fanów to super atrakcja
    J_ego inspirujący sposób grania jest ciekawy

    U _rzekający, dzięki niemu widz ma sporo zabawy
    L_ ubię Reno, jest często przyczyną mojego uśmiechu
    U _ wodzi mnie, jest mieszanką anielskości i grzechu
    B_ óg ekranu! I tu pojawia się moja wiara
    I _ dealny Reno musi dostać Oskara
    O tak! Koniec słów natchnionych.
    N_ iesamowitego Reno„dawno dodałem do ulubionych”!
    Y
    AKTOR

    Arkadiusz arkadiusz.kleniewski@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie gratuluję! Bilety trafiają do Ciebie :)

      Usuń
  4. Oglądajcie cały film online bez limitów
    http://seansplayer.pl/rozumiemy-sie-bez-slow-2014/

    OdpowiedzUsuń