Festiwalowe noce w kinie Kultura - KONKURS!

09:38

Grudzień to nie tylko Święta i błogie komedie romantyczne. To także Festiwalowe Noce w Kinie Kultura. Event jest nocnym maratonem filmowym (odbywającym się w dwa pierwsze piątki tego miesiąca), na którym zostaną zaprezentowane jedne z najlepszych filmów mijającego oraz zbliżającego się roku.


Programu wydarzenia szukajcie TU. Ja już zacieram ręce, bo ci, którzy wybiorą się na Festiwalowe Noce obejrzą kawał naprawdę dobrego kina! "Moje córki krowy" zgarniają masę nagród i BARDZO nie mogę doczekać się premiery tej produkcji (to chyba najgorętszy - moim zdaniem - tytuł całego maratonu). "Karbala" jest świetnym dramatem wojennym, o którym pisałam TUTAJ, zaś o "Intruzie" również słychać same superlatywy. Sposród propozycji z 11.12 najbardziej przekonuje mnie hiszpański obraz docenionym na festiwalu w San Sebastian - "Stare grzechy mają długie cienie". 

(Źródło: youtube.com)

Mam dla Was jedno podwójne zaproszenie na piątkowy (4.12) maraton Festiwalowych Nocy w Kinie Kultura. Zaproszenie trafi do tego, kto - w komentarzu pod notką* - odpowiedzi na pytanie:


Na który z filmów pokazywanych podczas ww. eventu czeka najbardziej i dlaczego?


*Pamiętajcie, by oprócz odpowiedzi, zostawiać swoje imię oraz adres e-mail, bym mogła skontaktować się ze zwycięzcą. Na Wasze zgłoszenia czekam do czwartku do godziny 22 (wyniki poznacie w piątek rano).

Powodzenia!

PS Bilety na oba maratony możecie kupić w cenie 15 PLN (przedsprzedaż) lub 20 PLN (w dniu eventu).

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Czekam najbardziej na film "Moje córki krowy" od bardzo dawna.Zapowiada się na genialna słodko-gorzka historia z najlepszymi polskimi aktorami,których po prostu uwielbiam i przez nagrody w Gdynii muszę na pewno obejrzeć. Mateusz e-mail:mat3284@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź Michała została skasowana na jego prośbę.

      Usuń
  3. To ja spróbuję inaczej niż wszyscy :) "Intruz" to tytuł, która najbardziej mnie ciekawi (a niestety nie miałam okazji JESZCZE zobaczyć :)) Niekonwencjonalny scenariusz, spojrzenie na zbrodnię z zupełnie innej strony czyli po odegraniu całego dramatu to trochę jak podwójne katharsis.., które bardzo chciałabym przeżyć. A na deser reżyseria Magnusa von Horna czyli szwedzko-polski miszmasz na naszym krajowym rynku kinowym..stały bywalec festiwali filmowych (szczególnie NH) na pewno ma do zaoferowania wiele! Dlatego czekam z niecierpliwością :)
    monikakutyla93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś Ci nie wyszło to "inaczej", bo nic nie rozumiemy z Twojej wypowiedzi. Nie jesteśmy na wykładzie w łódzkiej filmówce.

      Usuń
    2. A mi wręcz przeciwnie - bardzo podoba się odpowiedź Moniki. Zapraszam więc na jutrzejszy maraton - szczegóły wysyłam mailem. Gratuluję! :)

      Usuń
    3. wyniki uczestnikom miały być przedstawione w piątek rano. Kto prowadzący ten "blog" jest taki "inteligentny", że przyznał nagrodę osobie nie na film na który chciała pójść? Skoro osoba oceniająca te nieczytelne wypociny jest zachwycona, proszę napisać po polsku o czym napisała osoba o nicku M20 ?

      Usuń
    4. Drogi Anonimie, kiedy będziesz miał dość odwagi, by opublikować komentarz pod swoim imieniem, wyjaśnię raz jeszcze zasady zabawy.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. K_ arbala” to film, który potrafi urzekać
    A_ch, emocjonować, zadziwiać. Już nie mogę się doczekać.
    R_ ewelacyjny trailer, mistrzostwo świata
    B _ardzo chcę zobaczyć cały film, niech mnie zaskoczy jego akcja bogata
    A_leż intryguje mnie filmu gwiazdorska obsada
    L _ ubie takie filmy, rewelacyjny filmowy wieczór się zapowiada.
    A_ch, pełno emocji! Czekam na pozytywne wrażenia

    S_uper, liczę, że „Karbala” zrealizuje moje marzenia
    U_rzekajacy film, genialna scenografia
    P_orządne dzieło które nieczęsto się przytrafia.
    E_ ch! Koniec słów natchnionych
    R_ewelacyjne filmy wojenne dawno „dodałem do ulubionych”!

    Arkadiusz mail: drzewo6@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie nie rozumiem dlaczego Pan Arkadiusz nie wygrał.

      Usuń
    2. Właśnie została zablokowana możliwość dodawania komentarzy z anonimowych kont. Jeśli nie mają Państwo odwagi wypowiedzieć się pod własnym imieniem, dalsza dyskusja chyba nie ma sensu....:(

      Usuń