Ups, I did it again! :-)

21:15

Powtarzając za tekstem popularnej piosenki z lat 90., "ups, I did it again". Znowu byłam na Ogólnopolskim Spotkaniu Blogerów Filmowych. Znowu poznałam masę ciekawych ludzi. Znowu spędziłam wspaniały czas. I wiecie co? Chętnie wkrótce to powtórzę! ;)


Sobotnie spotkanie planowaliśmy od 3 miesięcy. Zaraz po pierwszej edycji, która miała miejsce w Warszawie, dwie wspaniałe krakowskie blogerki zaprosiły całą naszą ferajnę do siebie. Nie to, że do domu - do zacnego grodu Kraka :) Dogrywaliśmy terminy, bookowaliśmy hostele, ustalaliśmy godziny przyjazdu. Większość chciała cały weekend spędzić w blogerskim gronie. I udało się!



(Prawie cała ekipa w Muzeum Narodowym w Krakowie.)


Tym razem było nas 18cioro. Przybyliśmy prawie z całej PL - Łódź, Sosnowiec, Olsztyn, Gliwice, Gdynia, Warszawa, Kraków. Najpierw zamieniliśmy kilka słów. Bo choć kojarzymy swoje blogi, komentujemy niektóre wpisy, to nie znamy wszystkich autorów stron czy fan page'y, na które zaglądamy. Potem z pakunkami-niespodziankami od Warner Bros Polska, ruszyliśmy na seans. 
Niezmiernie ucieszył mnie fakt, że film - którego tytuł do samego końca nie był zdradzany - wyświetlono w kultowym i znanym w całym kraju Kinie Pod Baranami! Dla mnie jako kinomaniaczki był to istny rarytas :)
Tajemniczą produkcją, którą podzielił się z nami dystrybutor Best Film, był najnowszy dramat Kena Loacha - "Klub Jimmy'ego" (recenzja już na dniach!). 

(Źródło: filmweb.pl)

Popołudnie odbyliśmy pod hasłem "Poznaj życie i twórczość Stanleya Kubricka". Jak to było możliwe? Otóż w Muzeum Narodowym w Krakowie można zobaczyć wystawę poświęconej jego osobie. Fotosy z planu filmowego, oryginalne rekwizyty, sprzęt operatorski, kostiumy, odpisy scenariuszy czy dokumenty o niektórych produkcjach. To wszystko dostępne do 14. września. Warto nawet, jeśli nie znacie od deski do deski filmów Kubricka.




Wieczór był epicki. Co dokładnie się działo pozostanie ściśle tajne. No chyba, że wyciekną kompromitujące zdjęcia i nagrania - wciąż mamy nadzieję, że nikt nas nie podsłuchiwał! ;)

Za wszystkie podarki oraz organizację przedpremierowego pokazu dziękuję partnerom spotkania! Oby więcej, oby częściej, oby jeszcze liczniej odbywały się blogerskie meetingi!

(Paczka prezentów - tyleeee dobra!)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ubolewam iż nie byłam ;( mam nadzieję, że następnym razem się uda! Jednakże mam pytanie, kto oprócz mnie (a mnie nie było) bloguje filmowo z Sosnowca i czemu ja jeszcze o tym nie wiem?!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Twoją obecność na następnym spotkaniu! :)
      Napisz do mnie na FB, a powiem Ci jak nas znaleźć w czeluściach internetu ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń