PLANETA SINGLI - DVD do wygrania! KONKURS!

14:38

Jedna z lepszych polskich komedii romantycznych ostatnich lat! Lekka, zabawna, interesująca. I nieco inna niż wszystkie. Już teraz możesz mieć ją w swojej domowej kolekcji i odpalać zawsze wtedy, gdy dopadnie Cię strzała amora. Albo wręcz przeciwnie, gdy zapłaczesz w poduszkę ze złamanym sercem.


(Źródło: youtube.com)

Główna bohaterka, Ania (Agnieszka Więdłocha) to romantyczna, ale niezbyt pewna siebie nauczycielka muzyki, która miłości życia szuka na portalach randkowych. W ten sposób spotyka gwiazdę TV, showmana Tomka (Maciej Stuhr), który prowadzi popularny, kontrowersyjny w znanej stacji. Dziennikarz wpada na pomysł, by wysyłać Anię na randki z poznanymi poprzez aplikację mężczyznami, a następnie - na podstawie jej relacji ze spotkań, pokazywać w programie portrety facetów flirtujących w sieci, a jednocześnie wyśmiewać naiwność kobiet szukających tam miłości na całe życie. Przygody Ani szybko stają się wielkim przebojem. Problem pojawia się dopiero w momencie, gdy pewnego dnia Ania nieoczekiwanie spotyka idealnego partnera. Naciskany przez bezwzględną szefową stacji Tomek musi ratować oglądalność programu. Pytanie jednak, czy bardziej będzie mu zależało na telewizyjnej karierze, czy jednak na uczuciu do Ani...


(Źródło: youtube.com)

Aby poznać koniec historii, nie musicie grzebać w sieci w poszukiwaniu marnej jakości, nielegalnych źródeł. Weźcie szybciutko udział w konkursie i zgarnijcie "Planetę Singli" na DVD! Co należy zrobić, by wygrać? Odpowiedzieć na poniższe pytanie:

Która rola Agnieszki Więdłochy jest Twoją ulubioną i dlaczego? 


Na odpowiedzi czekam do środy 14. września do 23:59. Zostawiajcie je w komentarzach pod wpisem dodając swoje imię oraz adres e-mailowy, bym mogła skontaktować się ze zwycięzcą :) Wyniki ogłoszę do 19. września.

Powodzenia!


(Źródło: multikino.pl)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Moja ulubiona rola Agnieszki Więdłochy to ta ze zwiastunu Planety Singli, bo innej nie znam :-) Poważnie, kojarzę twarz ale z żadnym z filmów, które widziałem nie mogę jej skojarzyć... Może gdybym obejrzał całą Planetę to bym sobie stanie wyrobił ;-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Daniel datu@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!:) Moim zdaniem P. Agnieszka Więdłocha jest zachwycającą i przesympatyczną osóbką ( miałam okazję poznać ją osobiście :)). " Planeta Singli " , w której absolutnie fantastycznie debiutowała , to mój ukochany film , który obejrzałam w kinie trzy razy i mogłabym oglądać na okrągło . P. Agnieszka równie mocno zachwyciła mnie rownież w " Czasie honoru " i "Powiedz tak! " . Każda z tych ról jest inna i niesie za sobą rozmaite emocje, widać, że w każdą z nich ta wspaniała aktorka włożyła tak samo wiele serca... Nie potrafiłabym wybrać między żadną z tych ról, ponieważ każda z nich jest dla mnie wyjątkowo ważna i uważam, że nikt inny nie zagrałby tego tak fantastycznie jak ona . Od serialowej Leny z "Czasu honoru " bije ciepło i spokój , od Justyny z " Powiedz tak! " wręcz przeciwnie :), a z koleji do Ani z "Planety Singli" mam wielką słabość jeżeli chodzi o stroje i charakterek... Teraz oglądam " Komisarza Aleksa " , w którym gra z P . Antkiem Pawlickim .Co tu dużo pisać ? Po prostu P. Agnieszka jest fantastyczna! Według mnie każda z jej ról to odrębna historia, która pozostanie w moim serduchu...Na zawsze ❤️
    Kontakt: jullip@onet.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona rola Agnieszki Więdłochy to ta ze zwiastunu Planety Singli, bo innej nie znam :-) Poważnie, kojarzę twarz ale z żadnym z filmów, które widziałem nie mogę jej skojarzyć... Może gdybym obejrzał całą Planetę to bym sobie zdanie wyrobił ;-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Daniel datu@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona coś w sobie ma. Taką zadziorność, butność, urok. Jeśli chodzi o filmy, to przyznaję, że żadnego z nią nie widziałam. Podobała mi się w serialu Lekarze, gdzie wcieliła się w rolę anestezjolog Beaty Jasińskiej. Lubię seriale medyczne. Wiadomo te polskie nie dorównują poziomem tym zagranicznym, ale w przypadku tego nie miałam poczucia obciachu. Rola Beaty trochę namieszała w serialu. I dobrze. Takie zwroty akcji są potrzebne. Więdłocha stworzyła postać zdeterminowanej, pewnej sobie i zdecydowanej kobiety. Girls power!

    Ada
    zdzicha@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada, podaj adres e-mail albo wyślij wiadomość (FB/Insta/mail) podając dane do wysyłki, bo płyta trafia właśnie do Ciebie :) Gratuluję!

      Usuń
  6. Powiem wprost: nie znam, w zadnym filmie jej nie widzialam, w serialach tym bardziej nie, bo nie mam TV. Chetnie obejrze w koncu "Planete singli" i przekonam sie, dlaczego akurat o nia pytasz w konkursie ;-)
    Anna
    apteacher@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń