Wygraj bilety na "Miasto 44"!

13:11

Zbliża się koniec tygodnia, utrudzeni pracą/nauką marzymy o spokoju. Mam więc świetną propozycję: podwójną wejściówkę na specjalny pokaz filmu "Miasto 44"!

(Źródło: stopklatka.pl)
Zadanie jest bardzo proste. Należy - po wcześniejszym polubieniu profilu Okiem Kinomaniaka na Facebooku - odpowiedzieć na pytanie konkursowe i liczyć, że się uda :)

Pytanie: "Dlaczego chcesz zobaczyć Miasto 44?"

Główne kryterium to oczywiście kreatywność. Trzymam więc kciuki za Waszą wenę i czekam na zgłoszenia (podpisane nazwiskiem co było jasne, kto zostanie laureatem :D) tutaj (pod wpisem) albo na Facebooku (w komentarzach pod grafiką konkursową).
Termin wysyłania prac: do niedzieli (21.09) do godziny 20:00.
Wyniki zostaną opublikowane w poniedziałek do 12:00.


Co jest nagrodą? Jak już wspomniałam podwójna wejściówka na specjalny pokaz "Miasta 44", który odbędzie się 24.09 (wtorek) o 17:45 w Kinie Atlantic (Warszawa). Oprócz projekcie w planach przewidziane jest... spotkanie z twórcami produkcji (Jan Komasa, Józef Pawłowski, Anna Próchniak). 

Sam film polecam wszystkim. Kilka słów, (a może trochę więcej), zebrałam tu zaraz po seansie, który odbył się 1. sierpnia na Stadionie Narodowym. Zachęcam do przeczytania!

(Źródło: kinoactive.pl)

Więcej informacji na temat specjalnego pokazu znajdziecie tutaj.

Sponsorem nagrody jest
Kino Atlantic.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Co zrobić? Tym razem Warszawa. Może kolejnym razem inne miasto :)

      Usuń
  2. To wyjatkowy film... Polecam wywiad z Komasą w Newsweeku. Wcale nie wyrastał w duchu gloryfikacji powstania. Wychowal sie na prawdze i zainteresowanie to przyszlo później. Świetna rozmowa Najsztuba.

    OdpowiedzUsuń
  3. bo jest to film którym moi dziadkowie się zachwycali na pokazach dla powstańców...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokazy specjalne z twórcami filmów zawsze są niesamowitym przeżyciem, spróbuję tam być, nawet jeśliby nie udało mi się obejrzeć wtedy filmu, to choć zobaczę i posłucham ludzi związanych z tym filmem. Zresztą przeczytałam książkę to może i autograf jakiś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenia konkursowe muszą być podpisane imieniem i nazwiskiem :)

      Usuń
  5. Czekam na ten film, mysle, ze to bedzie spore wydarzenie i kawal dobrego,polskiego kina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz. Mi się podobał!

      Usuń
  6. Ja poradziłem sobie bez wygranych biletów i już jestem po wizycie w kinie. Film świetny. Już wiem dlaczego jest wokoło niego tak głośno. Na pewno najlepszy polski film roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że już widziałeś :) Polecam go z przekonania. A szumu faktycznie jest sporo (nie brakuje też troszkę negatywnych komentarzy....niestety...).

      Usuń
  7. Też już widziałam i to zupełnie nowa jakość naszego kina. Okazuje się, że można zrobić porządne efekty specjalne, dynamicznie zmontować obraz z muzyką. Wielki ukłon w stronę Komasy, że pisząc scenariusz stworzył tak fajne postacie. Powstańcy są przede wszystkim ludźmi, przez co historia jest bardzo realistyczna mimo że to film dokumentalny. a słowa krytyki? Polacy tak mają, ze lubią narzekać. Nie słucham marudzenia i jestem zdrowsza ;-)

    OdpowiedzUsuń